Тел.: (812) 643-77-67 | Mail: fit.herzen.conf@gmail.com

Поиск по сайту

Секция 3. Стратегии педагогической деятельности в высокотехнологичной информационной среде

Topic 3. Strategy of teaching activities in high-tech information environment


Martin Cápay, Martin Drlík, Peter Švec, Júlia Tomanová Experience-Based Learning: Best Practices for Informatics Education

Аканова А.С. Современное состояние системы оценки знаний обучающихся на онлайн курсах информатики / Akanova A. Current state of student knowledge assessment system on online courses of informatics

Арутов О.А. Перспективы развития мобильного обучения и некоторые его особенности / Arutov O.A. Mobile learning (m-learning) development prospects and some of its features

Беляева Л.Н. Информация 4.0 – компетенции специалиста в пространстве новых технологий / Beliaeva L.N. Information 4.0 – Language Worker Competences in the New Technologies Space

Доронина Е.В. Роль практико-ориентированных заданий при изучении школьного курса программирования / Doronina E. V. The role of practice-oriented tasks in the study of school course of programming

Кузмичева М. В. Междисциплинарные связи при обучении бакалавров художественного образования (профиля Дизайн и компьютерная графика) / Kuzmicheva M. V. Interdisciplinary communication in teaching of bachelors of arts education (profile Design and computer graphics)

Кульчицкий В.В. Технология дипо-вахта – инновационная методика подготовки буровых супервайзеров / Kulchitskiy V.V. Technology dipo-watch is an innovative methodology of training of drilling supervisors

Мокрый В.Ю. Использование онлайн-сервисов в ходе преподавания дисциплины «документирование управленческой деятельности» / Mokriy V.Yu. Using of online services during teaching discipline «documentation of the management activity»

Невзорова Е.Н. Использование программы Adobe Captivateв проектной деятельности школьников / Nevzorova E.N. Using Adobe Captivate in the project activity of schoolchildren

Носкова Т.Н. Реализация методов обучения в электронной информационной среде / Noskova T.N. The implementation of teaching methods in the electronic information environment

Нымм В.Р., Пиотровская К.Р., Еремеева Ю.П., Макогон И.С. Методы статистики и компьютерная лингводидактика / Nymm V., Piotrowska X., Yeremeeva Y., Makagon I. Methods of statistics and CALL-technologies

Пашкин С.Б., Румянцева П.В. О психологизации культуры информационной деятельности студентов / Pashkin S.B., Rumyantseva P.V. How to make students’ information activity more psychologically oriented

Петлякова Ц.Э., Селивановская О.А. Использование мобильных технологий при обучении английскому языку в ДОУ: взгляды родителей и готовность дошкольников / Petlyakova Ts.E , Selivanovskaia O.A. Using mobile technologies in teaching English to pre-school children: parents’ views and children’s proficiency

Плющик М. В., Малова О. В. О Технология цифрового повествования в обучении английскому языку в начальной школе / Pliushchik M. V., Malova O. V. Digital Storytelling in Teaching English Language to Young Learners

Тербушева Е.А. Компьютерные программы для интеллектуального анализа данных как инструментарий преподавателя в его повседневной деятельности и элемент профессиональной компетенции / Terbusheva E.A. Computer programs for data mining as a teacher's tool in its day-to-day activities and an element of professional competence

Яковлева О.В. Решение задач воспитания в электронной образовательной среде университета / Yakovleva O. Solving the problems of up-bringing in the electronic educational environment of the university